W Gruncie Ruchu | FAQ

FAQ

1. Czy Wasze zajęcia są dla mnie? / Czy sobie poradzę?

Naszą misją jest wszechstronna edukacja oraz uważna praktyka ruchu - cenna i potrzebna w trybie życia, który - jako ludzie - współcześnie prowadzimyAkademia jest miejscem dla KAŻDEGO, kto chce się ruszać oraz uczyć jak na co dzień dbać o swoje zdrowie - zarówno fizyczne, jak i psychiczne.

W zajęciach uczestniczą osoby w różnym wieku oraz z różnymi doświadczeniami związanymi z ruchem. Nie wszyscy uczniowie są młodzi, elastyczni i nie od razu 'latają pod sufitem' ;).

Jeśli chciałbyś nas lepiej poznać - na początek zapraszamy Cię na Fundamenty Ruchu - są to zajęcia, podczas których zapoznasz się z ideą zajęć w Akademii i otrzymasz przydatne każdemu z nas narzędzia do dbania o codzienną higienę Twojego układu ruchu.


2. Czy mogę dołączyć do zajęć w dowolnym momencie roku?

Tak. Zajęcia w Akademii przebiegają w ramach zaplanowanego i uporządkowanego procesu. Podczas następujących po sobie cykli skupiamy się bardziej na określonych elementach.

Najbardziej skorzystasz z zajęć jeżeli będziesz uczestniczył w procesie systematycznie i mógł obserwować swój rozwój na przestrzeni tygodni, czy miesięcy.

Jeżeli jednak dołączysz do zajęć w trakcie cyklu - możesz być pewny, że nauczyciel i grupa będą wspierać Cię w spokojnym wejściu w praktykę.

3. Czy muszę zapisać się na pierwszy trening?

Na pierwszą wizytę w Akademii zapraszamy około 15 minut przed zajęciami. Dopełnimy wtedy formalności na recepcji i pokażemy Ci jak zapisywać się na zajęcia przed kolejnymi wizytami.
4. Jak długo trwa proces rejestracji w Akademii?

Na miejscu poprosimy Cię o wypełnienie Oświadczenia zdrowotnego oraz zapoznanie się z warunkami umowy (jeśli będziesz chciał/chciała dołączyć do nas w formule członkowskiej). Będzie nam potrzebne około 10-15 minut, żeby proces mógł przebiec spokojnie.

5. Jak mam przygotować się do zajęć?

Podczas zajęć obowiązuje wygodny, nieograniczający ruchów strój. Na sali ćwiczymy boso. W Akademii dostępna jest bardzo dobra, filtrowana i strukturyzowana woda - dlatego dobrze jest mieć ze sobą butelkę wielokrotnego użytku lub wyposażyć się w szklaną - na miejscu. Można zabrać ze sobą ręcznik - nasz obiekt posiada prysznice.

6. Czy mogę zapłacić kartą?

Tak, posiadamy terminal. Przyjmujemy płatności kartą i płatności BLIK.

7. Czy honorujecie karty Multisport, Beactive i tym podobne?

Dbamy o Wasz wszechstronny rozwój honorując Członkostwo Akademii :)

8. Na czym polega Członkostwo OPEN?

Członkostwo upoważnia do korzystania z dowolnej ilości zajęć w Akademii, Otwartej Sali i Jamów piątkowych. Członkom Akademii przysługują zniżki na warsztaty odbywające się w weekendy oraz dostęp do powstającej bazy podręczników online przygotowanych przez naszych nauczycieli.

Co ważne, OPEN jest umową na czas nieokreślony, z wypowiedzeniem możliwym z końcem danego okresu rozliczeniowego. Cena podana w cenniku to miesięczna opłata. Jeśli chcesz zrezygnować z umowy - prosimy o jej pisemne wypowiedzenie.

9. Co się dzieje z Członkostwem OPEN, gdy jestem chory/chora lub wyjeżdżam?

W ramach umowy OPEN przysługuje Ci 28 dni zawieszenia w roku kalendarzowym, w tym maksymalnie 14 dni w miesiącu. Możesz dokupić dodatkowe 7 dni zawieszenia za 30 zł. Zawieszenie przesuwa termin płatności w przód, o określoną liczbę dni.

10. Czy mogę zapłacić przelewem za ratę Członkostwa?

Tak, jeśli chcesz wykonać przelew - napisz do nas maila na adres recepcja@akademiawgr.pl, a w wiadomości zwrotnej prześlemy Ci dane.

Abyśmy mogli zarejestrować płatność w systemie - będziemy też potrzebowali od Ciebie potwierdzenia przelewu.

11. Czy mogę przepisać Członkostwo na kogoś innego?

Nie uznajemy cesji umów członkowskich.

12. Czy mogę zakupić voucher - dla kogoś na prezent?

Tak. Oferujemy vouchery prezentowe na wejścia i członkostwa przedstawione w cenniku - w formie papierowej lub elektronicznej.

Jeżeli masz taką potrzebę - możesz zakupić u nas voucher na niestandardowy okres korzystania z zajęć - w takim przypadku prosimy o kontakt mailowy.

13. Jak zapisać się na zajęcia po przejściu procesu rejestracji na recepcji?

Podczas rejestracji, system Gymsteer wysłał na Twojego maila (podanego w dokumentach) link aktywacyjny do konta. Prosimy, byś w niego kliknął i ustawił własne hasło.

Następnie - za pomocą aplikacji mobilnej lub bezpośrednio przez przeglądarkę, zaloguj się do serwisu Gymsteer, znajdź 'Akademię W Gruncie Ruchu' oraz jej plan zajęć.

Wybierz zajęcia, w których planujesz uczestniczyć i wciśnij "Zapisz się na zajęcia".

Po przyjściu do Akademii - zgłoś się na recepcję, pokaż otrzymany od nas kod kreskowy lub podaj swoje nazwisko - a my zarejestrujemy Twoje wejście.

14. Co w sytuacji, gdy spóźnię się na zajęcia?

Istnieje możliwość, że nie będziesz mógł/mogła na nie wejść. Na niektórych zajęciach obowiązują limity miejsc. Nauczyciel prowadzący zajęcia decyduje czy możesz dołączyć do zajęć spóźniony. Jeśli z wyprzedzeniem wiesz, że spóźnisz się na trening - daj nam znać w wiadomości na fanpage'u Akademii WGR.

15. Czy mogę przyjść na zajęcia z dzieckiem?

Na ten moment, nasze zajęcia skierowane są głównie do osób dorosłych i żeby skorzystać z nich w pełni, sugerujemy, by uczestnik ukończył minimum 16 lat. 

Zajęcia dla Dzieci i Rodziców odbywają się w czwartki (17:00-18:00). Szczegóły dot. zajęć znajdziesz tutaj. W zakładce Cennik zapoznasz się z formułą pakietów wejść na te zajęcia.


 

16. Czy mogę przyjść na zajęcia z psem?

Nie wpuszczamy zwierząt na naszą salę. Jeżeli Twój czworonożny przyjaciel musi z jakiegoś powodu przybyć z Tobą do Akademii - Opiekun może wyrazić zgodę (lub jej nie wyrazić) na to, żeby na czas zajęć zwierzak został pod jego okiem w przestrzeni recepcji. Weź jednak pod uwagę, że nie bierzemy odpowiedzialności za zachowanie zwierzęcia.

17. Jestem osobą niepełnoletnią. Czy potrzebuję zgody rodzica na uczestnictwo w zajęciach?

Tak. Wzór zgody na udział w zajęciach możesz znaleźć tutaj. Prosimy o przyniesienie podpisanej zgody na pierwsze zajęcia w Akademii.

Jeżeli po jednych zajęciach zdecydujesz się zostać członkiem Akademii na dłużej - to będziemy potrzebowali od Ciebie jeszcze zgodę na zawarcie umowy członkowskiej przez osobę niepełnoletnią, którą znajdziesz tutaj.



18. Mam kontuzję. Czy mogę wziąć udział w zajęciach?

Prosimy, by o każdej kontuzji i dyskomforcie poinformować nauczyciela prowadzącego zajęcia. Nauczyciel postara się znaleźć dla Ciebie takie progresje ćwiczeń, by ruch Ci służył, a nie pogłębiał kontuzję. 

Akademia to miejsce edukacji do życia w zdrowiu, dlatego zależy nam na tym, by dbać o Uczniów. Możesz zgłosić się u nas na konsultację fizjoterapeutyczną z doświadczonym fizjoterapeutą Stefanem oraz otrzymać wsparcie w powrocie do sprawności.

19. Czy na miejscu można się czegoś napić / coś zjeść?

Oferujemy domowe posiłki (śniadania oraz obiady) przygotowywane przez zespół pasjonatek gotowania - pod okiem Beti. W lodówce można znaleźć ciasta (wegańskie i nie tylko), domowe masła orzechowe, tłoczony przez nas olej i inne zdrowe przysmaki. Można się u nas napić filtrowanej i strukturyzowanej wody, herbat ziołowych czy kawy zamawianej przez nas z polskiej palarni Bless w Olsztynie.

Przed skorzystaniem z naszej strefy Gastro - warto przygotować gotówkę :)


20. Jaka jest maksymalna ilość osób uczestnicząca w zajęciach?

Dbając o wasz komfort wprowadziliśmy limit miejsc na zajęciach. Maksymalna ilość osób na 'Fundamentach Ruchu' to 22 osoby. W przypadku zajęć 'Movement' - 24 osoby. W razie potrzeby, będziemy wprowadzać kolejne kreatywne ograniczenia.

21. Czy możliwe jest korzystanie z sali poza czasem zajęć?

Tak, między porannymi a popołudniowymi zajęciami sala jest otwarta. W trakcie 'Otwartej Sali' możesz skorzystać z przestrzeni robiąc własny trening, umawiając się ze znajomymi na wspólny ruch, powtarzając materiał z zajęć, czy spotykając się indywidualnie z jednym z naszych nauczycieli.

22. Czy można umówić się z nauczycielem / terapeutą indywidualnie?

Oczywiście! Jeżeli jesteś zainteresowany treningiem indywidualnym z nauczycielem lub terapią indywidualną z fizjoterapeutą - prosimy o skontaktowanie się bezpośrednio z nauczycielem / terapeutą (kontakt do nauczycieli znajdziesz tutaj.

Jeżeli jeszcze nie wiesz z kim chciałbyś się spotkać - napisz do nas na kontakt@akademiawgr.pl, a my zajmiemy się przekierowaniem Cię do odpowiedniej osoby.

23. Czy możliwy jest wynajem sali?

Weekendy w Akademii to przestrzeń dla warsztatów i wydarzeń. Chętnie udostępniamy naszą salę pod wynajem. W sprawie współpracy, prosimy o kontakt mailowy na adres wspolnieawgr@gmail.com.

24. Co w przypadku, gdy stracę regularność wpłat członkowskich po czwartym miesiącu?

Jeżeli przestaniesz przedłużać Członkostwo z miesiąca na miesiąc (regularnie) - Twoja opłata Członkowska wróci do kwoty bazowej, czyli 300 zł. W kolejnym miesiącu, gdy zapłacisz w terminie - będziesz mógł znów skorzystać z ceny promocyjnej.


25. Czy muszę oficjalnie wypowiadać umowę - nawet, jeśli miesiąc wypowiedzenia już nie obowiązuje?

Tak - jeżeli chcesz zrezygnować z Członkostwa OPEN, prosimy abyś poinformował nas o tym jak najszybciej (drogą mailową/przez fanpage/telefon), a następnie podpisał na recepcji wypowiedzenie. Chęć wypowiedzenia umowy można zgłaszać do 5 dni roboczych od daty końca okresu rozliczeniowego.